free-plan
شنبه 29 اردیبهشت 1403 | کاربران آنلاين : 3

جملات عاشقانه بسیار زیبا

آخرین مطالب:
بخش: سرگرمی - مطالب عاشقانه - اس ام اس (sms) -
جملات عاشقانه بسیار زیبا

رفت بدون گفتن خدانگهدار

شاید میدانست بدون او حتی نمیخواهم خدا نگهدارم باشد !

جملات بسیار زیبا

سخت است از شدت بغض گلودرد بگیری

و همه بگویند لباس گرم بپوش !

جملات بسیار زیبا

گاهی آنقدر دلم از زندگی سیر میشود که

میخواهم تا سقف آسمان پرواز کنم و رویش دراز بکشم آرام و آسوده

مثل ماهی حوضمان که چند روزیست روی آب است !

جملات بسیار زیبا

بعضی دردها مثل چایی میمونن

با گذشت زمان سرد میشن ولی تلخیش از بین نمیره !

جملات بسیار زیبا

آرامم ، خیلی آرام مثل مزرعه ای که تمام محصولش را ملخها خورده اند

دیگر نگران داس ها نیستم !

جملات بسیار زیبا

تنها به یک دلیل خودم را نمیکشم

روزی همان دلیل خودش میکشد مرا…

جملات بسیار زیبا

این روزها حالم همچون دایره ای میماند

که هیچ گوشه ای برایش دنج نیست

جملات بسیار زیبا

گاهی اوقات آدم هایی که همدیگرو خیلی دوست دارن

استعداد عجیبی در بدبخت کردن هم دارن.

جملات بسیار زیبا

عاشق شدن مرگ مغزیست !

بعد از آن ناچارا قلبت اهدا میشود.

جملات بسیار زیبا

انقدر تنهایم که حتی کسی نیست

لگد به چهارپایه ی دارم بزند !

جملات بسیار زیبا

دلم برای حضور غیاب مدرسه تنگ شده است

انگار خیلی وقت است که بودن یا نبودنم برای کسی فرقی ندارد !

جملات بسیار زیبا

پیری میگفت اگه میخوای جوان بمونی

دردهای دلتو فقط به کسی بگو که دوسش داری و دوستت داره.

گفتم پس چرا تو جوان نموندی ؟

پیر خندید و گفت دوستش داشتم ولی دوستم نداشت !

جملات بسیار زیبا

چقدر دردناکه بخوای بودنتو به یاد کسی بیاری

که داره نبودتو تمرین می کنه !

جملات بسیار زیبا

بعضیا دوستیشون مثه قرص خوردن میمونه :

هر ۸ساعت یه نفر !

جملات بسیار زیبا

لیاقت میخواهد بودن در شعرهاى کسى که

با همه وجودش نبودنت را اشک مى ریزد.

تعجب نکن ؛ در بى لیاقتی تو شکى نیست

اینجا دلیل بودنت میان بغض هاى من خریت خودم است نه لیاقت تو !



ارسال شده درتاريخ: 1392/12/10 | نويسنده: VAH!D | نظرات (1)
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

نظرات این مطلب
این نظر توسط محمدرضا در تاریخ 1392/12/10 و 16:32 دقیقه ارسال شده است

سلام من مايلم که با سايت شما تبادل لينک داشته باشم و سايت شمارو توي سايت خودم تبليغ کنم . همون طور هم شما سايت منو توي سايت خودتون تبليغ کنين.
اگه مايليد پيام بدين (بهتره از طريق نظرات سايتم باشه)تا ارتباطمون با هم رو شروع کنيم.
آدرس سايتم:
(لینک حذف شد)
پاسخ : دوست عزیز برای تبادل لینک با ما به لینک زیر مراجعه کنید
link.azcloob.ir
با تشکر.


کد امنیتی رفرش

پربازدیدترین مطالب:
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود