free-plan
چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403 | کاربران آنلاين : 5

بهترین جوک های فیسبوک

آخرین مطالب:
بخش: طنز و جوک - پست های فیسبوکی -

*یارو تو مترو بود خانومه بهش سلام کرد


یارو گفت: ببخشيد بجا نیاوردم!!

خانومه گفت : فکر کنم شما پدر یكی ازبچه هاي من هستید...

یارو گفت : تو همونی هستی كه با دوستم بردیمت خونه؟

زنه سرخ شد گفت : بی شعور،من دبیر ریاضی دخترتم:))))))


 




 

*من میگم بیاین ی حرکت انقلابی بزنیم ما رو تبعید کنن ترکیه ای ، پاریسی ، هرکیم چیزی گفت بگو الگوم امام راحله بازم چیزی گفت با پشت دست بزن تو صورت کثبفش با من :|

*میگن تو تهران با کشیدن یه نفس عمیق کل جدول مندلیف میاد تو حلقمون . راسته ؟


*غضنفر یخچال میخره زنش میگه پس آنتنش کو؟پسرش میگه مگه کولره آنتن داشتو باشه؟؟


*یکی از فانتزی هام اینه که یکی داره می ره زیر ماشین رو نجات بدم


بعد سرم رو بندازم پایین برم. وقتی داد زد:

«اسمت چیه؟»

یه لحظه سرم رو بچرخونم و دوباره برگردم و کم کم تو افق ناپدید شم

 

*یکی فانتزیام اینه برم خواستگاری دختر خشگل دهاتی باباش پرسید چکاره ای؟بگم ادمین پیج مطالب طنزم اونام نفهمن چی میگم فک کنن شغل با کلاسیه دخترشونو بم بدن به خبی و خوشی کنار هم زندگی کنیم
هیچی دیگه روانی شدم رفت...

*اطراف من ی جایی هست ب اسم " گا " زیاد میرم اونجا



ارسال شده درتاريخ: 1391/09/17 | نويسنده: admin | نظرات (0)
برچسب ها : ، ، ،

نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش

پربازدیدترین مطالب:
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود