free-plan
پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403 | کاربران آنلاين : 2

جوک های خنده دار اسفند

آخرین مطالب:
بخش: سرگرمی - طنز و جوک - اس ام اس (sms) -
جوک های خنده دار اسفند

ولم کن تا ولت کنم !!! . ..

 

جمله استراتژیک در زمان دعواهای بچگی !

.

حیف نون ، در آزمون آتش نشانی شرکت میکنه !

 

ازش میپرسن :اگه تو جنگل آتش گرفت ،آب هم نزدیک نبود چکار میکنی؟؟

 

حیف نون : معلومه! تیمم میکنم !!

.

 

.

 

ولم کن تا ولت کنم !!! . ..

 

جمله استراتژیک در زمان دعواهای بچگی !

 

.

 

.

 

به بابام کفتم اگه ۱۰۰ میلیون بهت بدن حاضری من و بکشی؟!

 

الان یه ۲۰ دقیقه ایی است که تو فکره ،یه لبخند خبیثانه هم رو لبشه  هی زیر چشمی داره بهم نگاه میکنه !!

 

.

 

.

 

بچه : مامان چرا بابا کچله؟!

 

مامان : خب عزیزم ، چون بابات  زیاد فکر میکنه !

 

بچه : خب پس چرا موهای تو اینقدر بلنده ؟!

 

مامان : خفشه شو بچه !!

 

.

 

.

 

استاد : وقتی بزرگ شوی چه میکنی؟

 

شاگرد : عروسی !

 

استاد :نه خیر ، منظورم این است که چه میشوی ؟

 

شاگرد : داماد !

 

استاد :اووه ، منظورم این است که وقتی بزرگ شوی چه حاصل میکنی ؟

 

شاگرد : زن !

 

استاد :احمق،وقتی بزرگ شوی برای پدر و مادرت چه میکنی ؟

 

 شاگرد : عروس میگیرم !

 

استاد : بیشعور،پدر و مادرت  در آینده از تو چه انتطار دارند ؟

 

شاگرد : نوه ، استاد!

 

.

 

.

 

شوهر : پس از مر گ من آیا ازدواج میکنی؟

 

زن : نه، من با خواهرم زندگی میکنم . ..

 

زن : بعد از مرگ من تو ازدواج خواهی کرد ؟

 

شوهر : من هم با خواهرت زندگی می کنم !

 

.

 

.

 

به حیف نون گفتن بیا فلان شرکت .  ..

 

۱۵ روز کار ، ۱۵ روز استراحت ،۴۰۰ هزار تومن حقوق ؟

 

حیف نون یکمی فکر کرد و گفت : نمیشه اون ۱۵ روز نیام ،۲۰۰تومن بگیرم !!

 

.

 

.

 

یه چینیه میره کوه و داد میزنه :

 

” تا هوون شین کاو  ون مین”

 

از کوه صدا میاد:

 

خیلی سخت بود ،دوباره بگو !!

 

.

 

.

 

آنتی ویروس لپ تاپمو یک سال و نیمه آپدیت نکردم

 

یه ماهه پیغام میده: هر غلطی دوست داری بکن من دیگه کاری به کارت ندارم!پ.

 

.

 

.

 

ﻣﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ

 

ﺗﻮ ﺟﯽ ﺗﯽ ﺍﯼ

 

ﭘﺸﺖ ﭼﺮﺍﻍ ﻗﺮﻣﺰﺍ ﻭﺍﯾﻤﯿﺴﺘﺎﺩﻩ !!

 

.

 

.

 

اران که میبار

 

همه یاد عشقشون میفتن

 

ما یاد ماشینی که بردیم صف کارواش !!



ارسال شده درتاريخ: 1392/12/04 | نويسنده: VAH!D | نظرات (0)
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش

پربازدیدترین مطالب:
مروری بر مطالب گذشته:
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود