free-plan
شنبه 15 اردیبهشت 1403 | کاربران آنلاين : 5

جملات عاشقانه و احساسی جدید

آخرین مطالب:
بخش: مطالب عاشقانه - اس ام اس (sms) -
جملات عاشقانه و احساسی جدید

گاهی هوس میکنم در وجودت حل شوم با وجود تمام سردیت هنوز لمس تو ناب ترین لحظه عاشقیست برایم...

.

.

.

مراصد بار از خود برانی دوست دارم. به زندان خیانت هم کشانی دوست دارم. چه سود از مهر ورزیدن چه حاصل از وفا کردن مرا لایقت بدانی یا ندانی دوست دارم ...

.

.

.

نمی شوی آنکه باید باشی....
نمی آید آنکه می خواهی....
و تمام می شوی،
لعنت به همه آدمها
که هیچکدامشان " تو " نمی شوند برایم!!

.

.

.

چه احساس خوبیه وقتی می شنویم کسی می گوید
مواظب خودت باش!!!
اما خیلی بهتر از اون اینه که می شنویم کسی می گوید:
خودم همیشه مواظبتم!!!

.

.

.

احساس من به تو مثله بارون نیست که گاهی میادو گاهی بی بهونه قطع میشه
حسم به تو مثله هوا میمونه که ساکته ولی وجود داره همیشه

.

.

.

آب رسانا نیست وگرنه زیر باران به تو رسیده بودم...

.

.

.

سکوتم به معنی غافل بودن ازتونیست. باورکن درسکوتم بیشتر به یادتم!!

.

.

.

دلم تنگ است اما هنوز " تو " در آن جا میشوی،
چقدر ابعاد بودنت عجیب است!!!!

.

.

.

هیچوقت قرص هایی که حال آدم را خوب میکنند جای "خوب هایی"را که دل آدم را قرص می کنند نمی گیرند...

.

.

.

هنوزم چشمای تو مثل ستاره اس
هنوزم دیدن تو برام مث عمر دوباره اس
هنوزم وقتی می خندی، دلم از شادی میلرزه
هنوزم با تو نشستن به همه دنیا می ارزه

.

.

.

گفت :بازی برد و باخت دارد ... امامن ............... زبانم بندآمد که بگویم : لعنتی من باتو بازی نکردم... زندگی کردم...!

.

.

.

دیوار هم دردش گرفته بود وقتی به او تکیه داده بودم
و به... تو.. فکر میکرم..

.

.

.

دلم
خواب اصحاب کهف خواست
در آغوشت ...

.

.

.

بین گوش کن:
فرقی نمیکنه من و تو متولد کدوم برج سالیم،
مهم اینه که اگه تو نباشی من همیشه برج زهرمارم...

.

.

.

خیال تو ای نازنینم مثل چرت صبحگاهیست، مدام با خودم میگویم فقط پنج دقیقه دیگر...

.

.

.

یادت هیچ کجای شهر, مرا رها نمیکند,
حتی وقتی به کوچه"علی چپ"میروم .....

.

.

.

دیگر خسته شدم از بس ازتونوشتم
میخواهم از خودم بنویسم.
من هنوز هم دوستت دارم

.

.

.

بی آنکه بخواهم تمام شدی، همان طور که بی آنکه بخواهم تمام من شده بودی...

.

.

.

زمستان را باورنکن هوای نبودنت سرد تر از این حرف هاست ...

.

.

.

زندگی را از تو نام برده اند!
ز) زاویه ی نگاه تو
ن) نوای کلام تو
د) درگاه ابروی تو
گ) گیسوان پریشان تو
ی) یلدای شبای تو

.

.

.

دنبال کسے نیستم که وقتے میگم میرم؛
بگه :نرو!
کسے رو میخوام که وقتے گفتم میرم؛
بگه :صبر کن منم باهات بیام، تنها نرو...!



ارسال شده درتاريخ: 1392/11/17 | نويسنده: VAH!D | نظرات (0)
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش

پربازدیدترین مطالب:
مروری بر مطالب گذشته:
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود