free-plan
دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 | کاربران آنلاين : 7

اس ام اس های خنده دار جدید

آخرین مطالب:
بخش: سرگرمی - طنز و جوک - اس ام اس (sms) -
اس ام اس های خنده دار جدید

الیسا و ملیسا ، رفتن برن کلیسا
تو راهروی کلیسا ، گیر کرد به سقف کلیپسا

::
::
::
دست خط دکتر !
چیزی که تو می بینی: ∮₪₩₮£
چیزی که داروخانه می خونه : آسپیرین ۵۰۰ میلی گرم !
::
::
::
این پسرایی که ابرو برمیدارن ، برنزه میکنن ، لباس های تنگ با رنگ جیغ میپوشن ، مو رنگ میکنن ؛ اینا میخوان ثابت کنن دختر بودن به دله ، کلیپس بهانه است !
::
::
::
دیدید بعضی از نرم افزارها رو کرک میکنید آخرش یه پیغام میده و بابت خرید نسخه ازتون تشکر میکنه ؟ آدم از خجالت آب میشه !!!
::
::
::
عشق به شکل پرواز پرنده ست ولی شاعر دقیقن ذکر نکرده کدوم پرنده
لاشخور یا کرکس یا جغد !
 

::
::
::
قلم چی دیگه کم مونده اینو تبلیغ کنه:
به نام خدا مسی هستم بهترین بازیکن جهان ،
از سال سوم دبیرستان عضو کانون قلم چی بودم
::
::
::
رفتم دکتر میگم مفاصل دست راستم درد میکنه
میگه:
وی چت رو از رو گوشیت آن اینستال کن
::
::
::
مورد داشتیم که دختره استاتوس زده : همه پسرا مزخرفن!!
اوسگول اولی : خیلی باحال بود !
اوسگول دومی : با اینکه پسرم ولی باهات موافقم!
اوسگول سومی : وای چقدر قشنگ می نویسی عمق نوشته هات رو دوس دارم
روی صحبت من بیشتر با اون اوسگول عزیز،اوسگول چهار هستش
اینو واسه چی share کردی !!!؟
::
::
::
بعضی ها یه جوری پشت قلیون میشینن و عکس میگرن که انگار پشت لامبورگینی نشستن !
::
::
::
گاهى انقدر رو دور بدبیارى هستى که اگه بى حرکتم یه جا بشینى ،
ممکنه میز همینجورى بلند بشه بیاد پایه شُ محکم بزنه به انگشت پات
و برگرده سر جاش 
::
::
::
تبلیغ یه آموزشگاه تعلیم رانندگی :
بانوانی که پارک دوبل را طی دوره ی دو ماهه فرا گیرند از پنجاه درصد تخفیف ویژه ی ما برخوردار خواهند شد.
ینی فقط میتونم بگم عمق مطلب تو حلقم !!!
::
جوک جدید
::
یه رفیق داشتم اﺳﻢ ﺑﺎﺑﺎﺵ ﺳﺎﻡ ﺑﻮﺩ … 
نه خدایی ﺳﺎﻡ ﺍﺳﻢ ﺑﺎﺑﺎست ﺁﺧﻪ ؟
ﺍﺻﻐﺮ ﺍﺳﻢ ﺑﺎﺑﺎست ! اصغررررررررر !!! والاااااا
::
::
::
ﻣﻠﺖ ﺗﻮ ﺧﻮﻧﻪ ﺷﻮﻥ ﻣﯿﺰ ﺑﯿﻠﯿﺎﺭﺩ ﻭ ﺗﺮﺩﻣﯿﻞ ﻭ ﺳﻮﻧﺎ ﻭ ﺟﮑﻮﺯﯼ ﺩﺍﺭﻥ ، ﺍﻭﻧﻮﺧﺖ ﻣﺎ ﺗﻨﻬﺎ ﺍﻣﮑﺎﻧﺎﺕ ﻭﺭﺯﺷﯽ ﻣﻮﻥ ﯾﮏ ﻣﯿﻠﻪ ﺑﺎﺭﻓﯿﮑﺲ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﺍﻭﻧﻢ ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﺯﺩﻩ ﺗﻮ ﮐﻤﺪ ﺭﻭﺵ ﻟﺒﺎﺱ ﺁﻭﯾﺰﻭﻥ ﻣﯿﮑﻨﻪ !
::
::
::
کاش من ۳تا بودم
یکی رو میفرستادم دانشگاه ، یکیم سر کار ، خودمم تو خونه میخوابیدم !
::
::
::
شش سال پیش یه دستگاه خارجی به اسم توتال کور خریم واسه دراز و نشست
امروز توی تلوزیون خودمون گفت که این دستگاه اسم اصلیش تن تاکه
تازه تو ایران هم اختراع شده
هیچی دیگه منم به فکر افتادم برم لامپ رو اختراع کنم !
::
::
::
بعضی از پسرا هستن فک میکنن اگه وسط دعوا داد بزنن ترسناک میشن!
یکی نیست بگه آخه عزیزمن ،
تو با اون دماغ عملیت و اون ابروهای برداشته جیییگرِمنییی
::
::
::
یه دفعه تو هوای برفی یه دختره رو رو تو خیابون سوار کردم
آخرش بهم گفت :
مرسی که جای شماره بهم امنیت دادی!
گفتم: شماره چیه خانم؟ کرایه ت میشه ۵ تومن!
::
::
کی گفته گرونی شده ؟
من خودم به شخصه پارسال دو هزار تومن تُخمه میخریدم
امسالم دوهزار تومن تخمه میخرم!
فقط پارسال تو مُشما میداد امسال میگه جیبتو بیار جلو ..!
::
::
::
ﺭﻭﺯﺍﻱ ﺗﻌﻄﻴﻞ ﺯﻧﮓ ﺳﺎﻋﺘﻤﻮ ﺭﻭﻱ ﺳﺎﻋﺖ
ﻫﻔﺖ ﺗﻨﻈﻴﻢ ﻣﻴﮑﻨﻢ…
ﺯﻧﮓ ﮐﻪ ﺧﻮﺭﺩ، ﭘﺎ ﻣﻴﺸﻢ ﺑﻬﺶ ﻣﻴﮕﻢ ﮔُ*ﻪ ﻧﺨﻮﺭ!
ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﻣﻴﺨﻮﺍﺑﻢ .
::
::
::
پشت در مستراح خالی با چراغ روشن نیم ساعت علاف نشدی که عاشقی یادت بره !
::
::
::
اینکه توقع داشته باشی زندگی باهات خوب باشه
چون تو باهاش خوبی،
مثل اینه که توقع داشته باشی یه گرگ تورو نخوره
چون توام اونو نمیخوری
::
::
::
داشبورد چیه؟
یه وسیله برای سرگرم شدن باهاش، وقتی که یه آشنا داره از کنار ماشین رد میشه
لامصب همیشه کارسازه
::
::
::
ﻣﺮﺩﻡ ﺑﻪ ﺁﺭﺯﻭﻫﺎﺷﻮﻥ ﺟﺎﻣﻪ ﻋﻤﻞ ﻣﯿﭙﻮﺷﻮﻧﻦ
ﻣﻦ ﺣﺘﯽ نتونستم یه جوراب هم بخرم آرزوم بپوشه!
::
::
::
دانشجویان عزیز!
مرگ حقه
سلف دانشگاه وسیله است
::
::
::
من به اون دسته از کسایی که هنوز به “عشقشون” میگن “عجقم”
و چیتال میتونی عسیییییییسم …
بسته های آموزشی بالا بالا رو پیشنهاد می دم !
::
::
::
رفتم بانک وام بگیرم ، این قدر از ضامن‌هام چک و امضا گرفت
از خجالت آب شدم. کم مونده بگه زن و بچه‌های ضامن‌ها رو هم بیار
این پشت گروگان بگیریم
::
::
::
مورد داشتیم موقع آفرینش، خدا حال نداشته رو قیافه یارو کار
کنه گفته بیا این سوییچ پورشه برو حال کن
::
::
::
پسرا : من فقط از تو خوشم میاد عزیزم
فقط از تو→ از تو↑ تو↗ تو↓ و تو↘
::
::
::
تاحالا دقت کردین بعضیا وقتی میخوان یه حرف خنده دار بزنن
قبلش اعلام میکنن :آقا یچی میگم بخند
لامصبا آدم رو تو رودروایسی میزارن که بخندی
::
::
::
دختره تو دانشگاه اومده میگه :
سلام شما برق میخونین ؟
گفتم : بله از کجا فهمیدی ؟
گفت : از مدل موت !
منم گفتم : شما عمران میخونی ؟
گفت : آره از کجا فهمیدی ؟
گفتم : از اون مسکن مهری که رو سرت ساختی
::
::
::
اصلا از قدیم میگن همسر ایده ال دو ویژگی داره:
۱- کله پاچه دوست داره
۲- عاشق پلی استیشنه
::
آذکلوب
::
اگر دیدی دختری بر درختی تکیه کرده
برو کمکش چون کیلیپسش تو شاخه ها گیر کرده
::
::
::
تو صف نون بودم دیدم دوتا پسر هفت هشت ساله سر نوبت با هم بحث میکردن
اولی : برو بابا !
دومی : به من نگو بابا به من بگو عمو
وقتی میگی بابا من نسبت بهت احساس مسئولیت پیدا می کنم !
من ۸سالم بود ، پشت کمدمو به امید راه پیدا کردن به سمت سرزمین نارنیا بررسی میکردم !
::
::
مدام میگن نسل الان پر رو شده
والا اون قدیما ، پسر 17 سالگی زن میگرفت ، دخترم 12 سالگی شوهر !
هر جور نگاه کنی اونا پر رو تر بودن !
::
::
یه مخاطب خاص داشتم ﺧﯿﻠﯽ ﻭﺳﻮﺍﺳﯽ ﺑﻮﺩ ؛ ﯾﻪ ﺑﺎﺭ ﺧﯿﻠﯽ ﺑﻬﺶ ﺑﺮﺧﻮﺭﺩﻩ ﺑﻮﺩ ، ﻣﯿﮕﻔﺖ ﻧﺒﺎﯾﺪ ﺑﺎ ﻣﺴﻮﺍﮐﺶ ﺯﯾﺮ بغلمو ﻣﯿﺨﺎﺭﻭﻧﺪم !
::
::
اینایی که تو عصبانیت هر چی دوست داری بهشون میگی
اخر بغلت میکنن میگن باشه فقط تو اروم باش
فتوشاپن ؟
::
::
::
من هروقت خیلی خوشحال می‌شم وسطش یکم فک می‌کنم ببینم کجای کار می‌لنگه
که من انقدر خوشحالم
اصولا باید یه ضدحالی باشه توش نمی‌شه همینجوری که !
::
::
::
هو هما هم/هی هما هن/انت انتما انتم/انت انتما انتن/انا نحن !
نصف دوران تحصیلیمون واسه یاد گرفتن اینا گذشت
::
::
::
این کمبود دوماد فقط مختص آدمها نیستااااا
قربون خدا ، دریا پر عروس دریایی ، اونوقت دریغ از یه دوماد دریایی …
::
::
::
سکوتم از رضایت نیست ، ساقه طلایی توی گلوم گیر کرده !
::
::
::
بند کفشا دم در دقیقن وقتی گره‌شون کور میشه که ش*اشت داره میریزه
::
::
::
دیروز رفتم مغازه به یارو گفتم شیرکاکائو چنده ؟
گفت ۱۸۰۰تومن
یهو یادم اومد که عهههههه ! من که عاشق آب معدنی ام
::
::
::
تجربه ثابت کرده ۵دقیقه خوابیدن سر کلاس درس معادل است با ۸ساعت خواب مفید !
::
::
::
ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺳﺨﺘﺮﯾﻦ ﮐﺎﺭﺍﯼ ﺩﻧﯿﺎ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ “ﺣﺴﺶ ﻧﯿﺲ” ﺭﻭ ﺑﺮﺍی ﻣﺎﻣﺎﻧﺖ ﻣﻌﻨﯽ ﮐﻨﯽ !
::
::
::
چندسال پیش یه فیلم ایرانی خریده بودیم
اشتباهی اول سی‌دی دو رو نیگا کردیم بعد سی‌دی یکُ.
قشنگ اندر کفش مونده بودیم که طرف چه کارگردانی‌ای کرده !
::
::
::
بعضی ها هستن هر چی قابلمه تو خونشون هست میذارن تو ماشینشون
تو شهر می چرخن هر چی ندری هست می گیرن
برای مصرف یه ماهشون اونم با نیت تبرک !
::
::
::
توی خونه‌های دانشجویی :
همیشه ظرفا رو قبل از غذا خوردن میشورن نه بعد از غذا خوردن
::
::
::
شما یادتون نمیاد ، یه روزی هم بود دخترا جواب رد میدادن !
::
::
::
باران که میبارد همه یاد عشقشون میفتن ، ما یاد ماشینی که صبح بردیم کارواش !
::
::
::
اگه کسی گفت Wow
حتما یا تو ذهنش میخواد بره اونور آب. یا ترم یک زبان درس گوجه و خیاره !
::
::
::
یه قانونی هم هست که میگه اگه به نون کره بمالی،
بعد اگه از تو دستت بیفته قطعا از همون سمتی میفته که کره مالیدی
::
::
::
به نظر من توی این بازیهای ایرانی
موقع سوختن ، جای « گیم اور » بنویسن « ر*یدی! »
خیلی بهتره !
هم بومیه هم منظور رو بهتر میرسونه
::
::
::
بنابر گزارش همراه اول و ایرانسل :
بیشترین SMS ارسالی تاسوعا عاشورا:
دیدمت
منم دیدمت عزیزم
::
::
::
اگه مخفف facebook میشه fb
پس مخفف Wechat هم میشه WC
::
::
::
اینقدر سطح آرزوهامو آوردم پایین که به نفت رسیدم ، فقط پول ندارم پالایشگاه بزنم !
::
::
::
یه مخاطب خاصم نداریم اینقدر به پای ما بشینه که زخم بستر بگیره !
::
::
::
دختره متولد ۱۳۷۸ استاتوس زده :
فاز خودکشی گرفتم سنگین ، دعا کنید اجرا نکنمش !
فکر کنم داداش کوچیکش دفتر مشقشو خط خطی کرده …



ارسال شده درتاريخ: 1392/09/14 | نويسنده: VAH!D | نظرات (1)
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

نظرات این مطلب
این نظر توسط pedram در تاریخ 1392/09/20 و 9:35 دقیقه ارسال شده است

khodayi ina khande dare???????
biya to facebook.(جوک های +18) ببین جک یعنی چی........شکلکشکلکhttp://www.azcloob.ir/images/smilies/smile%20(16).gif
پاسخ : خوب دوست عزیز اینجا آزادی فیسبوک رو نداریم خوب شکلک


کد امنیتی رفرش

پربازدیدترین مطالب:
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود