free-plan
یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 | کاربران آنلاين : 3

جوک های فیسبوکی(15 فروردین 92)

آخرین مطالب:
بخش: طنز و جوک - پست های فیسبوکی -

والا ماهم زدیم به سیم آخر ولی قبلش یکی سیم آخرو زده بود به برق :|


ﺩﺧﺘﺮ: ﺗﻮ ﺧﺠﺎﻟﺖ ﻧﻤﯽﮐﺸﯽ ﺍﻓﺘﺎﺩﯼ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﻣﻦ؟
ﭘﺴﺮ: ﯾﻌﻨﯽ ﺑﺮﮔﺮﺩﻡ؟
ﺩﺧﺘﺮ: ﻧﻪ، ﻓﻘﻂ ﭘﺮﺳﯿﺪﻡ! :دی


ریلیشن شیپ چیست؟

  •  
  •  
  •  

لگد به بختهای آینده :)))

 

یکی از فانتزیام اینه که توی بیمارستان،یه پرستار فوق العاده زیبا و جذاب از اتاق عمل سریع میاد بیرون و داد میزنه:
آقای دکتر؟آقای دکتر؟بیمار داره از دست میره ...
من درحالی که لبخندی پرمعنا بر لب دارم سرمو میندازم پایین و از توی کشو دستکشمو در میارم پرستار بلندتر و با التماس میگه:
آقای دکتر عجله کنید ،قلبش از حرکت ایستاده ...
من بازهم با لبخندی معنا دار دستکشارو دستم میکنم ایندفعه
همه ی پرستارا و دکترا از اتاق میریزن بیرون و فریاد میزنن:
آقای دکتر آقای دکتر بیمار داره میمیره ...
من که دستکشامو دستم کردم با خونسردی به چهره ی تک تکشون نگاه میکنم و میگم:
آقای دکتر طبقه بالا تشریف دارن ...
بعد سطل آبو با پام هول میدم جلو و همینجور که دارم زمینو تی میکشم توی مه و غبار دور میشم ...

یعنی یکی از دلایلی که هیچ وقت مسیحی نمیشم 

اینه که بابانوئل مجبور بود بیاد تو جوراب من کادوی کریسمس بزاره 
 
و دچار حمله میکرو بیولوژی میشد از بوی خفنش..!!!
 ﺗﻮ ﺗﺎﮐﺴﯽ ﻧﺸﺴﺘَﻢ ﯾﻪ ﭼَﻦ ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺑﻌﺪِ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺭﺍﻩ ﺍُﻓﺘﺎﺩ ﺣﺪﻭﺩﺍَ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ
 
 ﺑﺎ100ﺗﺎ ﻣﯿﺮﻓﺘﯿﻢ، ﯾﻪ ﺩَﻓﻪ ﻓَﻬﻤﯿﺪﻡ ﺩَﺭﻭ ﺧﻮﺏ ﻧﺒﺴﺘَﻢ، ﺩَﺭﻭ ﺑﺎﺯ ﮐَﺮﺩﻡ ﺑَﺴﺘﻢ، 
 
ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ ﮐﻪ ﯾﻪ ﭘﯿﺮﻣﺮﺩِ ﻋﯿﻨﮑﯽِ ﺧﯿﻠﯽ ﻧﺤﯿﻔﯽ ﺑﻮﺩ، ﺧﯿﻠﯽ ﺁﺭﻭﻡ ﺳَﺮﺷﻮ ﺑﺮﮔﺮﺩﻭﻧﺪ
 
 ﻋﻘﺒﻮ ﻧﯿﮕﺎ ﮐﺮﺩ ﺑﺎ ﯾﻪ ﻟَﺤﻦِ ﺧﯿﻠﯽ ﺑﺎﺣﺎﻟﯽ ﮔُﻒ:"ﮐَﺴﯽ ﭘﯿﺎﺩﻩ ﺷُﺪ؟؟" ﯾَﻨﯽ ﺗﺮﮐﯿﺪﻡ ﺍﺯ ﺧﻨﺪﻩ

راسته که میگن اگه به یه کچل بخندی بی برو برگرد کچل میشی . . .

ولی به یه میلیونر قهقه هم بزنی هیچ اتفاقی نمی افته !

نظر فراموش نشه!

 



ارسال شده درتاريخ: 1392/01/15 | نويسنده: admin | نظرات (2)
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

نظرات این مطلب
این نظر توسط 330BzZi2aFh در تاریخ 1392/03/29 و 17:03 دقیقه ارسال شده است

How could any of this be better stated? It co'dnlut.

این نظر توسط وحید در تاریخ 1392/01/18 و 14:33 دقیقه ارسال شده است

راننده تاکسیش با حال بود
پاسخ : ممنون از نظرات زیبای شما شکلک


کد امنیتی رفرش

پربازدیدترین مطالب:
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود