free-plan
یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 | کاربران آنلاين : 3

فیسبوک

آخرین مطالب:

نظرات این مطلب
این نظر توسط محمدرضا در تاریخ 1391/08/27 و 23:59 دقیقه ارسال شده است

اتفاقی دوباره به سایتت سر زدم ببین طبق قانون جدید گوگل تبادل لینک مثل قبل فایده نداره الان سایتهای بزرگ دیگه تبادل لینک نمیکنند ولی اگر بتونی لینک یک طرفه بگیری بسیار عالی است یعنی لینک شما در سایتهای دیگه باشه
موفق باشی

این نظر توسط محمدرضا در تاریخ 1391/08/25 و 22:27 دقیقه ارسال شده است

ایندکس مطالب سایتت رو چک کردم هنوز خب نشده چون تازه سایت زدی سعی بکن پست زیاد ندی چون باعث افت سایتت میشه البته این در ابتدای راه است بعدا که سرعت ایندکس مطالبت زیاد شد هر چی مطلب خواستی پشت سر هم بزار
در یک پست سعی بکن بجای گذاشتن یک مطلب چند مطلب بزاری وبا توجه به نوع مطالبت کلمات کلیدی مناسب قرار بده مثلا برای تصاویر
تصاویر خنده دار فیسبوکی-تصاویر خنده دار فیسبوکی جدید-تصاویر فیسبوکی خنده دار 2012
جک روز-جک های فیسبوکی-مطالب خنده دار فیسبوکی
داستان خنده دار خوردن هلو-داستان کوتای سوتی راننده-سوتی راننده-داستان کوتاه خوردن هلوی زن مسافرو....
درضمن سعی بکن در پست هایی که میدی کلمات کلیدی تکراری قرار ندی فعلا همین ها رو رعایت بکن
درضمن اینو بدون کلمات کلیدی از خود مطلب مهتره پس وقت بیشتری براش بزار
موفق باشی
پاسخ : واقعا ممنون.
ولی یه سوال دیگه هم داشتم :
من شنیدم که اولای راه اندازی وبلاگ نباید تبادل لینک کنی مثلا من خودم حدودا 1.5 ماهی میشه که این وبلاگو راه انداختم لازمه که تبادل لینک نکنم؟

این نظر توسط محمدرضا در تاریخ 1391/08/25 و 19:39 دقیقه ارسال شده است

ببین دوست عزیز باید برای مطالبی که میزاری کلمات کلیدی بزاری اگر نمیدونی کلمات کلیدی به چه دردی میخوره بگو تا بهت کمک کنم ولی فکر کنم خودت وارد باشی من امروز فقط وقت ازاد دارم ودارم به وبلاگ نویسان کمک میکنم
موفق باشی
پاسخ : ازت ممنونم .
ببینید من در واقع میدونم میدونم این کلمات کلیدی به چه دردی میخوره ولی واسه مطلبی که مینویسم نمیدونم چه کلماتی انتخاب کنم تا بیشتر بازدید کننده جذب کنه .
مثلا واسه این پست های فیسبوک چی بزارم؟

این نظر توسط محمدرضا در تاریخ 1391/08/25 و 11:23 دقیقه ارسال شده است

دوست عزیز این سایت شما مطالب خوبی داره ولی بدلیل این که از کلمات کلیدی مناسب استفاده نمیکنی
بازدیدش بالا نمیره
من 10 ساله سایت داری میکنم این نکته رو برای پیشرفت شما گفتم
موفق باشید
پاسخ : ممنون از نظرت .
ولی من یه خورده تازه کارم اگه بشه شما بیشتر راهنماییم کنید تا وب من هم آمارش بره بالا


کد امنیتی رفرش

پربازدیدترین مطالب:
مروری بر مطالب گذشته:
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود