free-plan
دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 | کاربران آنلاين : 2

اس ام اس عاشقانه جدید اسفند 92 ♥

آخرین مطالب:
بخش: سرگرمی - مطالب عاشقانه - اس ام اس (sms) -
اس ام اس عاشقانه جدید اسفند 92 ♥

دنیا ارزانی آدمهایش

فقط من باشم و تو ، دو فنجان چای به ضمیمه لبخندت

اس ام اس عاشقانه جدید اسفند 92

من اگر بمیرم او شاید گریه کند

اما او اگر گریه کند من قطعا می‌میرم

اس ام اس عاشقانه جدید اسفند 92

ﺣﺴﻮﺩﻡ

ﺣﺘﯽ ﺁﺭﺯﻭِ ﺩﺍﺷﺘﻨﺖ ﺭﺍ ﻫﻢ ﺑﻪ ﮐﺴﯽ ﻧﻤﯽ ﺩﻫﻢ

اس ام اس عاشقانه جدید اسفند 92

از نویی شعرم پیداست کهنگی عشقت !

اس ام اس عاشقانه جدید اسفند 92

ﺍﺯ ﻣﻦ ﺩﻟﺨﻮﺭ ﻧﺒﺎش

ﻣﻦ ﺧﯿﻠﯽ ﻭقتها ﺧﻮﺩﻡ ﻧﯿﺴﺘﻢ ﺍﻣﺎ ﺗﺎ ﺩﻟﺖ ﺑﺨﻮﺍﻫﺪ “ﺗﻮ” ﺩﺭ ﻣﻦ ﻫﺴﺖ !

اس ام اس عاشقانه جدید اسفند 92

 

حسادت یا خساست ؟

اسمش را هرچه میخواهی بگذار ، 
من میخواهم تو فقط عزیز دل من باشی !

اس ام اس عاشقانه جدید اسفند 92

بگذار لبهایت برای بوسیدن باشد

چشمهایت به اندازه ی کافی حرف برای گفتن دارد

اس ام اس عاشقانه جدید اسفند 92

دوست داشتنت بوی باران می دهد

همان قدر بی مقدمه ، همان قدر بی دغدغه

فقط یادت باشد مثل باران مرا بی واسطه دوست داشته باشی

اس ام اس عاشقانه جدید اسفند 92

به دوست داشتَنت مشغولم همانند سربازی که سالهاست در مقری متروکه

اس ام اس عاشقانه جدید اسفند 92

عجیب نیست که پلنگ جفت آهوست

گیلاس مست می کند و برف داغ است

در کشور آغوش تو حتی عجیب نیست که روز و شب بهم برسند

و صبح تا ابد پشت در یک اتاق منتظر بماند

اس ام اس عاشقانه جدید اسفند 92

آفتاب را دوست دارم به خاطر پیراهنت روی طناب رخت

باران را گر می بارد بر چتر آبی تو

و خدا پرست شدم چون تو نماز خواندی


اس ام اس عاشقانه جدید اسفند 92

ﺣﺎﻝ ﮐﻪ ﻣﻦ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﺩﻣﻮﮐﺮﺍﺳﯽ ﺭﺍ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﮐﻦ

ﺑﻮﺩﻧﺖ ﺑﺎﯾﺪ ﻓﻘﻂ ﻣﺎﻝ ﻣــــــﻦ ﺑﺎﺷﺪ !

که حتی عقربه ها هم جرات نکنند از این لحظه عبور کنند ؟

 

اس ام اس عاشقانه جدید اسفند 92

برای خانه ام چند متر آسمان میخرم و یک دوجین ستاره

نمیخواهم اینجا غریبی کنی ماه من

 

اس ام اس عاشقانه جدید اسفند 92

شعر را به تو میسپارم ، کلید خانه و چراغ را ، خودم را هم به تو میسپارم

سفارش نمی کنم چون خیالم راحت است !

 

اس ام اس عاشقانه جدید اسفند 92

من در دوردست ترین جای جهان ایستاده ام

” کنار تو . . . ”

 

اس ام اس عاشقانه جدید اسفند 92

تلخم مثله حلوای عزای کسی که دوسش داری

 

اس ام اس عاشقانه جدید اسفند 92

دلم آویزان است از عکس کسی

که عکسش آویزان است ، بر دیوار کسی

 

اس ام اس عاشقانه جدید اسفند 92

می دونی ؟ از تموم دنیا یه نفر هست نمی خوام برام بمیره
می خوام برام زندگی کنه
 

اس ام اس عاشقانه جدید اسفند 92

روزهایی را که تو نیستی ، حیفم می آید زندگی کنم

 

اس ام اس عاشقانه جدید اسفند 92

با خودم عهد کرده ام که دیگر به کسی دل نبندم ، خوب میدانم

نه کسی برایم “او” میشود نه من برای کسی “من”

 

اس ام اس عاشقانه جدید اسفند 92

چه تقدیر بدیست ، من اینجا بی تو میسوزم و تو آنجا با او میسازی

 

اس ام اس عاشقانه جدید اسفند 92

باران

سقوط آزاد را تنها برای این به جان میخرد که در زمین پوشش دهد اشک های یک مرد را

 

اس ام اس عاشقانه جدید اسفند 92

لاش برای زنده کردن یک رابطه از دست رفته

مثل اینه که بخوای یه چای سرد شده رو با ریختن آب جوش گرم کنی

نه رنگش مثل اول میشه نه طعمش

 

اس ام اس عاشقانه جدید اسفند 92

تقویم امسال من باز هم سپید ماند

اتفاق ها منتظر تو اند

 

اس ام اس عاشقانه جدید اسفند 92

از هرچه بهار ، هست بالا دستت

بالاست ز هر بهار زیبا دستت

هر طرح که در فکر طبیعت باشد

آن طرح کلید می خورد با دستت

 

اس ام اس عاشقانه جدید اسفند 92

نمی خواهم خاطره ی فردایم شوی !

امروز من باش ، حتی لحظه ای

 

اس ام اس عاشقانه جدید اسفند 92

دلم شکسته است و هرچه می گردم تکه هایش جور نمی شود

مگر می شود به یک عاشق وصله های ناجور چسباند

 

 



ارسال شده درتاريخ: 1392/11/30 | نويسنده: admin | نظرات (0)
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش

پربازدیدترین مطالب:
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود