free-plan
دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 | کاربران آنلاين : 11

اس ام اس عاشقانه جدید بهمن ماه 92

آخرین مطالب:
بخش: مطالب عاشقانه - اس ام اس (sms) -
اس ام اس عاشقانه جدید بهمن ماه 92

** اس ام اس عاشقانه **


در آن غمگین غروب سرد تو از شهرم سفر کردی ، نگاهت برق طوفان بود و من افسوس می خوردم ، شیار گونه هایم را گل اشکم نوازش داد ، و من از تو جدا ماندم ولی ای کاش می مردم

** اس ام اس عاشقانه **

توف… توف… توف… تو فکر کردی می تونم به تو فکر نکنم

** اس ام اس عاشقانه **

غرور هدیه شیطان است و عشق هدیه خداوند و ما هدیه شیطان را به هم می دهیم ولی هدیه خداوند را از یکدیگر پنهان می کنیم

** اس ام اس عاشقانه **

عاشق هرکس شدم او شد نصیب دیگری *دل به هرکس دادم او هم زد به قلبم خنجری*
من سخاوت دیده ام دل را به هرکس می دهم *شرم دارم پس بگیرم آنچه را بخشیده ام

** اس ام اس عاشقانه **

تو که میدونی به خیابونا وارد نیستم میشه بگی باید از کدوم طرف قربونت برم؟؟؟

** اس ام اس عاشقانه **

عاشقی جرم قشنگی است در انکارش مکوش و اگر جرم نمودی در پی عشق بکوش!!!

** اس ام اس عاشقانه **

صدبار دیگر هم که به دنیا بیایی فرقی نمیکند!
قسمت هم که باشیم
دیر یا زود
به یکدیگر خواهیم رسید!!!

** اس ام اس عاشقانه **

شاعر از کوچه ى مهتاب گذشت،لیک شعرى نسرود،نه که معشوقه نداشت،نه که سرگشته نبود،،سالها بود دگر کوچه ى مهتاب خیابان شده بود…

** اس ام اس عاشقانه **

و
نفرین به اون کسایی که روی دلا پا می ذارن تا که می بینن عاشقی میرن و تنهات می ذارن نفرین به آدمایی که تو سینه ها دل ندارن عاشق عاشق کشین ، رحم و مروت ندارن

** اس ام اس عاشقانه **

دل تو اولین روز بهار , دل من آخرین جمعه سال ,و چه دوراند و چه نزدیک به هم …

** اس ام اس عاشقانه **

شاید فکر کنی کتاب عاشقانه زیاد میخوانم ولی من عشق را در کتاب زندگیه تو پیدا کردم ومیگویم تا پ‍زمرده شدن اخرین گل دوست دارم

** اس ام اس عاشقانه **

نازنین تر ز تو کسی نیست که یادش بکنم

سر و دل عاشق یک ناز نگاهش بکنم

تا زمین هست و زمان هست بگویم ای دوست

تو عزیزی و عزیزان به فدایش بکنم



ارسال شده درتاريخ: 1392/11/18 | نويسنده: admin | نظرات (0)
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش

پربازدیدترین مطالب:
مروری بر مطالب گذشته:
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود