free-plan
جمعه 21 اردیبهشت 1403 | کاربران آنلاين : 7

پیامک عاشقانه و غمگین

آخرین مطالب:
بخش: سرگرمی - مطالب عاشقانه - اس ام اس (sms) -
پیامک عاشقانه و غمگین

زمستان نیست

دلتنگی توست که میلرزاند چهارستون دلم را…

پیامک عاشقانه و غمگین

چای می نوشیدم که یکباره دلتنگت شدم ، بغض کردم و اشک در چشمانم حلقه زد.

همه با تعجب نگاهم کردند ، لبخند تلخی زدم و گفتم:"چقد داغ بود"

پیامک عاشقانه و غمگین

درد دارد وقتی با نسیمی برود

کسی که به خاطرش به طوفان زده ای !

پیامک عاشقانه و غمگین

جایت خالی

چقد هوا برای داشتنت خوب است !

پیامک عاشقانه و غمگین

ﺧﯿﻠﯽ ﺑﺪﻩ ﺁﺩﻡ ﺗﻮ ﯾﻪ ﺷﺮﺍﯾﻄﯽ ﻗﺮﺍﺭ ﺑﮕﯿﺮﻩ ﮐﻪ

ﻫﯿﭻ ﮐﺪﻭﻡ از ﺷﮑﻠﮏ ﻫﺎﯼ ﯾﺎﻫﻮ ﻣﺴﻨﺠﺮ ﻫﻢ ﺑﯿﺎﻧﮕﺮ ﺍﺣﺴﺎﺳﺎﺗﺶ ﻧﺒﺎﺷﻪ !

پیامک عاشقانه و غمگین

به او بگویید این همه استخوان در بدنم بود ، چرا دلم را شکست ؟

پیامک عاشقانه و غمگین

در هوایم هوسی نیست

بجز دیدن تو

تو گل یاسی و من تشنه

بوییدن تو

پیامک عاشقانه و غمگین

دلم تنگ است

اما هنوز تو در آنجا جا میشوی

چقدر ابعاد بودنت عجیب است…

پیامک عاشقانه و غمگین

نامه ای از من اگر سویت نمی آید نرنج

هر چه را من می نویسم

اشک پاکش می کند

پیامک عاشقانه و غمگین

برای من از دور دست تکان نده

من تو را همین نزدیکی گم کرده ام

پیامک عاشقانه و غمگین

یک فرصت به من بده که غلط ببوسمت

و تمام طول سال را جریمه ام کن که از روی آن هزار بار تمرین کنم !

پیامک عاشقانه و غمگین

دلبندم …

من دلم فقط روی دل تو بند می شود !



ارسال شده درتاريخ: 1392/12/27 | نويسنده: VAH!D | نظرات (0)
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش

پربازدیدترین مطالب:
مروری بر مطالب گذشته:
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود