free-plan
دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 | کاربران آنلاين : 7

پیامک های جدید عاشقانه

آخرین مطالب:
بخش: مطالب عاشقانه - اس ام اس (sms) -
پیامک های جدید عاشقانه

هیچ رویایی به پای بیداریم با تو نمیرسد
خوابها فقط خودشان را اذیت می کنند !

...
...

زندگی می کنم و برایش دلیل هم دارم :
دوست داشتن تــــو …
...
...
شاهرگم قید توست ، بزنم میمیرم …
...
...
خوبان را باید روی چشم ها گذاشت …
کجایی ؟! چشم هایم بهانه ات را گرفته اند !
...
...
شمردن ستاره ها سخت نیست ، اگر تو بگویی به اندازه ی ستاره های آسمان دوستم داری …
...
...
آنقدر دوستت دارم که
پروانه ها گیج می شوند
گل ها تعجب می کنند
و باران دلش آب می افتد !
...
...
تو که باشی بس است …
مگر من جز “نفس” چه میخواهم ؟
...
...
احتیاجی به تسبیح نیست ، دستانت را که به من بدهی با انگشتانت ذکر “دوست داشتن” می دهم !
...
...
از تو دور بودن پر توقعم کرده …
حالا دیگر تمام تو را میخواهم تا بشوم ثروتمند ترین فرد روى زمین !

...
...
مرخصی ندارد
حتی وقت استراحت ندارد
حقوق و مزایا ندارد
بیمه ندارد
ترفیع و پست و مقام ندارد
استعفا یا اخراج شدن ندارد
بازنشستگی و از کار افتادگی هم ندارد
با این حال دوست داشتنی‌ ترین شغل دنیاست ، عاشق تو بودن !
...
...
من قصه تو را تا ابد اینگونه آغاز میکنم :
یکی بود
هنوزم هست
خدایا همیشه باشد …
...
...
باران بهانه ی آسمان است وقتی دلش برای تو تنگ می شود !
...
...
و مهربانیت از دور چه عجیب نزدیک است
حس میکنم جغرافیا ، دروغ تاریخ است …

...
...
به عشقت تا ته دنیا ، به جنگ هر کسی میرم
چه تقدیری از این بهتر ، که از عشق تو میمیرم ؟
...
...
هیچ جزر و مدی نمی تواند آشفته ام کند وقتی سرم روی سینه تو بالا و پایین می رود !
...
...
بگذارید انشا بنویسم …
موضوع : علم بهتر است یا ثروت ؟
به نام خدا
هیچکدام ، فقط و فقط خود تو !
...
...
کل دنیا هم بگویند دوستم دارند فایده ندارد اما دوستت دارم های تـــــــــــــو چه غوغایی می کند ؟!!!
...
...
بیا با هم رفت و آمد نکنیم !
مثلا وقتی می آیی نرو …
...
...
زندگی یعنی همین که تو باشی و من دیوانه وار دوستت بدارم !
...
...
صندلیت را کنار صندلیم بگذار !
همنشینی با تو یعنی تعطیلی رسمی تمام دردها …
...
...
با تو می شود هر روز یک عمر زندگی کرد و در فردای چشمانت باز به دنیا آمد !
...
...
دلبندم …
من دلم فقط روی دل تو بند می شود !

...

...

.“تـو” تنها یکیست آن هم تویی
من دیگران را  “شما” خطاب می کنم !
...
...
دوستت دارم و پنهان کردن آسمان پشت میله های قفس آسان نیست !
...

www.azcloob.ir
...
لبخند که میزنی کمترین اتفاقی که می افتد ، اختلال در تشخیص ماه های قمریست !
...
...
تمام حرف مجنون یک کلام است
“نفس” بی یاد “لیلایم” حرام است
...
...
عشق یعنی طوری نگاهت می کنم که انگار تنها آدم دنیا هستی !
...
...
دوست داشتنت بزرگترین نعمت دنیاست
مرا شاد میکند و لبخند را به دنیایم هدیه میکند
حتی این روزها گاهی پرواز میکنم
من این دوست داشتن را بیشتر از هر چیز در این دنیا دوست دارم …
...
...
یاد تو پرچم صلحیست میان شورش این همه فکر !
...
...
به دلم نشستی ولی دو زانو !
معذب نباش ، برو عقب قشنگ تکیه بده ، پاهاتم دراز کن ، این دل فقط جای توئه …
...
...
آنقدر که بودن تو را می خواهم ، بودن خود را نمی خواهم
چقدر زیباست این عشق ؛ محو تو شدن را دوست دارم
...
...
میخواهمت و این شاید ابتدای خودخواهیم باشد !
.
.
جهان که فاصله ای نیست !
تا ماه پیاده میروم اگر آنجا خانه ات باشد …
.
.
بین این همه ضمیر فقط یک “تــو” کافیست !
.
.
نقطه قوت تو نقطه ضعف منه :
بوسه هایت !
.
.
پاییز یا زمستان چه تفاوتی دارد ؟
حضورت ، صدایت ، نفس هایت و گرمی دستانت بهاری میکند سرزمین مرا …
.
.
یک فرصت به من بده که غلط ببوسمت و تمام طول سال را جریمه ام کن که از روی آن هزار بار تمرین کنم !
.
.
در میان گلها عطر یادت را می بویم …
آسمانی تر از آنی که به نوشتن درآیی !
...
...
هیس !!! ﺑﯿﻦ ﺧﻮﺩﻣﺎﻥ ﺑﺎﺷﺪ …
من ﻫﻨﻮﺯ ﺗﻮ ﺭﺍ ﯾﻮﺍﺷﮑﯽ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ !



ارسال شده درتاريخ: 1392/08/12 | نويسنده: VAH!D | نظرات (0)
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش

پربازدیدترین مطالب:
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود