free-plan
شنبه 22 اردیبهشت 1403 | کاربران آنلاين : 2

داستان خنده دار دانشجویان دختر

آخرین مطالب:
بخش: داستانهای کوتاه -
داستان خنده دار دانشجویان دختر

در تورنتو کانادا یه دانشگاه بود . تازگی ها مد شده بود دخترها وقتی می رفتن تو دستشویی ، بعد از آرایش کردن آیینه رو می بوسیدن تا جای رژ لبشون روی آینه دستشویی بمونه .

مستخدم بیچاره از بس جای رژ لب پاک کرده بود خسته شده بود. موضوع رو با رییس دانشگاه در میون می ذاره .

فرداش رییس دانشگاه تمام دخترها رو جمع می کنه جلوی در دستشویی و می گه :
کسانیکه که این کار رو می کنن خیلی برای مستخدم ایجاد زحمت می کنن . حالا برای اینکه شما ببینین پاک کردن جای رژ لب چقدر سخته ، یه بار جلوتون پاک می کنه .

مستخدم با آرامش کامل رفت دستمال رو فرو کرد تو توالت ، بعد که دستمال خیس شد ، شروع کرد به پاک کردن آینه .

از اون به بعد دیگه هیچکس آیینه ها رو نبوسید!



ارسال شده درتاريخ: 1392/06/10 | نويسنده: admin | نظرات (3)
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

نظرات این مطلب
این نظر توسط شهرام در تاریخ 1392/06/11 و 16:06 دقیقه ارسال شده است

سلام مهندس ميشه كد قالب وبسايتتو بدي به من.ميخوام از روش قالبمو ويرايش كنم.
بعد اينكه تكميل شد ميدم بذاري تو وبسايت واسه استفاده ديگران
پاسخ : سلام!
قراره به زودی قالب سایت رو عوض کنیم!
اون موقع خودم واسه عموم منتشرش میکنم.

این نظر توسط شهرام در تاریخ 1392/06/10 و 23:24 دقیقه ارسال شده است

ممنون از لطفت
پاسخ : خواهش میکنم!

این نظر توسط شهرام در تاریخ 1392/06/10 و 23:02 دقیقه ارسال شده است

سلام
خوبي؟خسته نباشي
مهندس اين قالب پاتوق اردبيلي ها رو چيكارش كردي؟
پاسخ : داداش خدایی شرمنده چن روزه کارای خارج از نت دارم نتونستم به کار تو برسم!
حتما درستش میکنم


کد امنیتی رفرش

پربازدیدترین مطالب:
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود