free-plan
چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403 | کاربران آنلاين : 7

پـَـَـ نَ پـَـَــ جالب و خواندنی

آخرین مطالب:
بخش: طنز و جوک - پست های فیسبوکی -
پـَـَـ نَ پـَـَــ جالب و خواندنی
دوستم تو خونه خوابیده بود داداشم از راه اومده میگه خوابه؟
میگم پَـــ نَ پَـــ رفته رو اسکرین سیور لگد بزنی روشن میشه!!!! 

آب خونه قطع شده بود. بعد که وصل شد یه آب زرد از شیر میومد. می پرسه زنگ لوله هاست؟

پــــَ نه پــــــَ سازمان آب واسه عذرخواهی اولش آب پرتقال می فرسته..! 


ادامه مطلب رو از دست ندید



تو اتاق عمل نوزاد تازه به دنیا اومده به دستیارم میگم چاقو رو بده. 

میگه میخوای بند نافو ببری؟

پـَـَـ نَ پـَـَــــ میخوام رقص چاقو کنم از مامان بچه شاباش بگیرم!!


با دوستم رفتیم باغ وحش،جلوی قفسِ شیر وایسادیم.
 دوستم میگه:شیرِ؟
میگم:پَــــ نَ پَــــ... گربه اس باباش مرده ریش گذاشته!!!!

رفتم درمونگاه , منشیه میگه : مریض شمایید؟
گفتم پَــــ نَ پَــــ من میکروبم , اومدم خودمو معرفی کنم!

با دوستم رازِ بقا میدیدیم بهم میگه:شیرایِ نَر همشون صورتاشون مو داره !!!
گفتم: پـَـَـ نــه پـَـَــــ فقط اونائی که عضو القاعده ي جنگلن اینطورین

دوستم پریده تو استخر داد میزنه میگه شنـــا کنم ؟
میگم پـَـَـ نَ پـَـَــــ بزار آهنگ تـایتـانیک بزارم آروم غرق شو..!

به داداشم میگم برو عصای آقاجون رو بیار؛
میگه آقاجون میخواد بره مگه؟
پـَـَـ نَ پـَـَــــ؛ میخواد به اذن پروردگار عصا رو تبدیل به اژدها کنه !

رفتم بچه خواهرمو از مهدکودک بیارم،مربیه میگه: بچه رو می بریدش؟
گفتم پَـــ نَ‌‌ پَـــ همینجا می خورمش


ارسال شده درتاريخ: 1392/04/08 | نويسنده: admin | نظرات (1)
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

نظرات این مطلب
این نظر توسط مریم در تاریخ 1392/05/19 و 13:35 دقیقه ارسال شده است

مرسی بیسته
پاسخ : خواهش میکنم


کد امنیتی رفرش

پربازدیدترین مطالب:
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود