free-plan
دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 | کاربران آنلاين : 4

اس ام اس های غمگین جدید

آخرین مطالب:
بخش: سرگرمی - مطالب عاشقانه - اس ام اس (sms) -
اس ام اس های غمگین جدید

دلت که گرفته باشد …

شادترین آهنگها روضه خوانی میکنند …

شلوغ ترین مکانها ، تنهاییت را به رخت میکشند …

و شادترین روزها برای تو غمگین ترین روزهاست …

دلت که گرفته باشد ، نغض میشود همه قانونها …

اس ام اس غمگین

این دیگه بار آخره دارم باهات حرف میزنم / خداحافظ نامهربون میخوام ازت دل بکنم

سخته ولی من میتونم سخته ولی من میتونم / این جمله رو اینقد میگم تا که فراموشت کنم

اس ام اس غمگین

همیشه از همان ابتدای آشناییمان در هراس چنین روزی بودم و کابوس خداحافظی

را میدیدم اکنون شد آنچه نباید میشد

خداحافظ دلیل بودنم خداحافظ . . .

اس ام اس غمگین

با همه چیز کنار آمده ام ؛

جز باورِ جمله ی آخرِ تو که :

” چیزی بینمان نبوده ”

اس ام اس غمگین

بلند شو و همراه کلاغ قصه ها به خانه ام بیا

اینجا یکی از بودهای قصه سال هاست

چشم انتظار آن یکی نبود نشسته است !

اس ام اس غمگین

آرام می آیم همانجای همیشگی ، سر همان ساعت همیشگی

با همان شوق که می شناسیَش با خودم حرف می زنم

برای خودم خاطره تعریف می کنم

و بی صدا مثل همیشه می روم بی آنکه تو آمده باشی !

اس ام اس غمگین

نمی دانم به مسافر دل بستم

یا مسافر شد آنکه به او دل بستم ؟!

اس ام اس غمگین

بازی را من برده ام ، نتیجه را ببین :

اشک ، هیچ به نفع من …

اس ام اس غمگین

گفتی : “تا شقایق هست ٬ زندگی باید کرد”

شقایق هست اما تو نیستی ، حال چه باید کرد ؟

اس ام اس غمگین

تنم لرزید وقتی لبخند غریبه

سردی نگاهش را آب کرد …

اس ام اس غمگین

او رفت همین …

قصه ام کوتاه بود به سر رسید !

کلاغ جان تو هم برو شاید جایی دیگر قصه ای زیبا منتظرت باشد !

اس ام اس غمگین

حکایت عجیبی دارد این “اشک”

کافیست حروفش را به هم بریزی تا برسی به “کاش” !

اس ام اس غمگین

همیشه  ابرها میبارند

اما انسانها  ستاره ها را دوست دارند

چه موجودات عجیبی این همه گریه را

به چشمکی میفروشند

اس ام اس غمگین

قصه بگو تا بخوابم

امشب قصه آمدنت را می خواهم ، می خوانی ؟!

اس ام اس غمگین

شده ام شنبه

همه میخواهند از من شروع کنند

ترک کردن را



ارسال شده درتاريخ: 1392/12/17 | نويسنده: VAH!D | نظرات (0)
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش

پربازدیدترین مطالب:
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود