free-plan
دوشنبه 11 تیر 1403 | کاربران آنلاين : 168

اس ام اس تبریک عید نوروز سال نو ۹۳

آخرین مطالب:
بخش: سرگرمی - اس ام اس (sms) -
اس ام اس تبریک عید نوروز سال نو ۹۳

(جوک تبریک نوروز 93)

تبریک سال نو غضنفر :

سالی پر از توأم و سرشار از آکنده برایتان مملو از لبریزم!

.

.

.

(اس ام اس تبریک سال 93)

آرزو میکنم تو سال جدید چرخ موتور آرزوهات پنچر نشه

نوروز 93 مبارک باد

.

.

.

(اس ام اس تبریک سال 93)

فرا رسیدن نوروز باستانی ، یاد آور شکوه ایرانیان مبارک باد

نوروز 93 مبارک باد

.

.

.

(اس ام اس تبریک سال 93)

دلهای پر مهرمان را به روزهای سبز و زیبای بهار پیوند میزنیم

و شادی را برای یکدیگر به ارمغان میاوریم …

سال نو مبارک

.

.

.

بهار ثانیه ثانیه پیشتر می آید

و اینجا کسی هست که به اندازه ی تمام شکوفه های بهاری

برایت آرزوهای خوب دارد .

.

.

.

لحظه ی تحویل سال 1393 هجری خورشیدی ساعت 20و20 دقیقه و 20ثانیه

یعنی 20/20/20به وقت ایران.خداییش من اولین نفر هستم که خبر دادم.

امیدوارم سال بیستی برای همه باشه….

.

.

.

بهار ثانیه ثانیه میرسد.واینجا کیست که به اندازه تمتم شکوفه های بهاری دوستت دارد.

سال نو مبارک باد …

.

.

.

بزرگترین دروغ این روزای من:
من دیگه بزرگ شدم عیدی واسه چی:|

سال نو مبارک

.

.

.

بهارهم که نباشدمن به مهربانیتان ازشکوفه لبریزم…

عیدتان مبارک

.

.

.

رایحه دلپذیر بهار در راه است،

نوروزتان شادباد وبهار به کامتان.

سال نومبارک

.

.

.

برسرسفره احساس اگرجایى بود

سخن ساده تبریک مراجاى دهید

نوروز مبارک…

.

.

.

فرارسیدن نوروز رابه شماوخانواده محترمتان

بعدا تبریک میگم هنوز زوده!

 

 



ارسال شده درتاريخ: 1392/12/04 | نويسنده: admin | نظرات (0)
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش

پربازدیدترین مطالب:
مروری بر مطالب گذشته:
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود