free-plan
دوشنبه 11 تیر 1403 | کاربران آنلاين : 146

جملات ناب عاشقانه

آخرین مطالب:
بخش: مطالب عاشقانه - اس ام اس (sms) -
جملات ناب عاشقانه

یه “دوستت دارم”هایی هم هست...
میدونی دروغه ها...
ولی قلبت واسه باورش به عقلت التماس میکنه...!

.

.

.

هرچه بیشتر می گریزم به تو نزدیکتر می شوم
هر چه رو برمی گردانم تو را بیشتر می بینم
جزیره ای هستم در آب های شیدایی ، از همه سو به تو محدودم !
هزار و یک آینه تصویرت را می چرخانند
از تو آغاز می شوم و در تو پایان می گیرم …

.

.

.

خدایا! برا داشتنش با قسمتت میجنگم، پس خط ونشان جهنمت را به رخم نکش!!! که جهنم تر از نبودنش را سراغ ندارم !

.

.

.

هی تو ! کمی نزدیکتر بیا اما چیزی نگو
بگذار فقط ، بگذار چشمهایمان این همه دوست داشتن ها را زیرنویس کند !

.

.

.

بعضی ها رو از یه جای به بعد دیگه نمیتونی بذاریشون کنار
شده نفست....
مگر اینکه قید زدگیت رو بزنی...

.

.

.

از نویی شعرم پیداست کهنگی عشقت !

.

.

.

چقدر تنهایی به نگاه من می آید
چقدر نیامدن به پاهای تو
کاش با یک بغل اتفاق خوب از راه می رسیدی
و مرا بی آنکه بخواهم
دچار زندگی می کردی

.

.

.

وقتی میخندی ، عشق کوچکترین اتفاقیست که می افتد !

.

.

.

بهار من تویی
حالا چه فرقی می‌کند تقویم روی میز
اگر پایان پاییز است آغاز زمستان است یا هر چیز ...

.

.

.

ﺣﺴﻮﺩﻡ ، ﺣﺘﯽ ﺁﺭﺯﻭِ ﺩﺍﺷﺘﻨﺖ ﺭﺍ ﻫﻢ ﺑﻪ ﮐﺴﯽ ﻧﻤﯽ ﺩﻫﻢ !

.

.

.

مو هایم را آنقدر کوتاه میکنم تا خاطره ی انگشتانت را از یاد ببرند....
دیری نمی پاید خاطراتت دوباره میرویند...

.

.

.

ﺍﮔﺮ ﻋﺸﻖ ، ﻋﺸﻖ ﺑﺎﺷﺪ
ﺯﻣﺎﻥ ﺣﺮﻑ ﺍﺣﻤﻘﺎﻧﻪ ﺍﯼ ﺍﺳﺖ !

.

.

.

غم انگیز است....
شب از پهلویی به پهلوی دیگر شوی
ببینی تاریکی
از جای خود تکان نخورده است!

.

.

.

نه روز و نه شب، تنها شمارش نفس های تو، عمر من است ...

.

.

.

من اگر بمیرم او شاید گریه کند اما او اگر گریه کند من قطعا می میرم !

.

.

.

خسته و
دلگیرم
اما توان سلامم را
بپذیر
هر چه اندک است.

.

.

.

ﺍﺯ ﻣﻦ ﺩﻟﺨﻮﺭ ﻧﺒﺎش ، ﻣﻦ ﺧﯿﻠﯽ ﻭقتها ﺧﻮﺩﻡ ﻧﯿﺴﺘﻢ ﺍﻣﺎ ﺗﺎ ﺩﻟﺖ ﺑﺨﻮﺍﻫﺪ “ﺗﻮ” ﺩﺭ ﻣﻦ ﻫﺴﺖ !

.

.

.

هیچ چیز سخت تر از این نیست که منطقی فکر کنی وقتی احساساتت دارن خفت میکنن.

.

.

.

اگر هنوز هم تو را آرزو می کنم؛
برای بی آرزو بودنِ من نیست؛
شاید آرزویی زیباتر از تو، سراغ ندارم...

.

.

.

ـــ چشمـات اذیتت نمیکــنه ؟
نــه !
ـــ ولـــی منــو داغـــون کرده



ارسال شده درتاريخ: 1392/11/15 | نويسنده: VAH!D | نظرات (0)
برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش

پربازدیدترین مطالب:
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود