free-plan
دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 | کاربران آنلاين : 5

جملات عاشقانه و قشنگ

آخرین مطالب:
بخش: مطالب عاشقانه - اس ام اس (sms) -
جملات عاشقانه و قشنگ

پروانه پشت پیله اش ، حس کرد راهی هست و رفت !

شاید به راه بسته هم ، باید امیدی بست و رفت !

 

جملات عاشقانه جدید و زیبا

 

انگشت نمای هر دو عالم بشوم / دیوانه تر از همین که هستم بشوم

تا عشق تو هست و لذت خواستنت / این فرض محال است که آدم بشوم

 

جملات عاشقانه جدید و زیبا

 

مهم نیست بزرگ باشی یا کوچک !

مهم این است که آنقدر مرد باشی که پای حرفت بایستی

وگرنه دهان هر نامردی بوی گند “دوستت دارم” میده

 

جملات عاشقانه جدید و زیبا

 

تا عشق ترانه خوان چشمان غم است

راه من و تو همیشه پر پیچ و خم است

ای حسرت روزهای بی برگشتم

صد بار که عاشقت شوم باز کم است . . .

 

جملات عاشقانه جدید و زیبا

 

ای بی وفا ز داغ تو در دل شرر فتاد

وز دیده اشک غم ز محبت ثمر فتاد

جورم چنان بدل بنمودی که قلب من

گردیده پاره پاره و از تن بدر فتاد

 

جملات عاشقانه جدید و زیبا

 

جهان محو نگاه توست بانو

حسود قرص ماه توست بانو

مهم دلتنگی شب های من نیست

مهم چشم سیاه توست بانو

 

جملات عاشقانه جدید و زیبا

 

قسم به شکیب همیشه بی هوش

باران تنها ، آن خانه به دوش

نادر و مکر زیور سیاه پوش

به خال بیتا ، زخم کیانوش

مگر بمیرم کنمت فراموش !

 

جملات عاشقانه جدید و زیبا

 

از رادیو دست میکشم

موجی زیباتر از موهای تو نخواهم یافت !

 

جملات عاشقانه جدید و زیبا

 

چه نقاش ماهری است فکر و خیال

وقتی که دانه دانه موهایت را سفید می کند . . .

 

جملات عاشقانه جدید و زیبا

 

از کسی پرسیدن خلوت کجاست ؟

گفت : جایی که من و تو نباشیم !

توجه کنید ، جایی که من و تو نباشیم ، ما باشیم

 

جملات عاشقانه جدید و زیبا

 

گاهی باید به دور خود یک دیوار تنهایی کشید

نه برای اینکه دیگران را از خودت دور کنی

بلکه ببینی چه کسی برای دیدنت دیوار را خراب میکند . . .

 

جملات عاشقانه جدید و زیبا

 

تا میخواهم از تو دل بکنم ، صبر می آید …

چقدر دوست دارم این عطسه های زمستانی را . . .

 

جملات عاشقانه جدید و زیبا

 

چه سخت بر من گذشت …

آن لحظه ای که برایم آرزوی خوشبختی کردی . . .

 

جملات عاشقانه جدید و زیبا

 

کرم دندانهایم را خورد …

از بس در قاب زندگی گفتم : سیب !

 

جملات عاشقانه جدید و زیبا

 

سال ها دویده ام …

با قلبی معلق و پایی در هوا

دیگر طاقت رویاهایم تمام شده است

دلم رسیدن میخواهد !

 

جملات عاشقانه جدید و زیبا

 

هی رفیق !

بدون چتر کنارم قدم نزن ، خیس دلتنگی هایم میشوی

دنیای من ابری تر از آن است که فکرش را میکنی

 

جملات عاشقانه جدید و زیبا

 

سرگیجه بهانه بود ، میخواستم با تمام وجودم احساس کنم تکیه گاهمی !

 

جملات عاشقانه جدید و زیبا

 

مرا در آغوشت بفشار

بگذار دل ضعفه بگیرم

از اینهمه عاشقانه های محکم ِ تو . . .

 

جملات عاشقانه جدید و زیبا

 

به سلامتی اونی که وقتی میدونه رو چیزی حساسی یا از کاری بدت میاد

حواسش هست که ناراحتت نکنه !

 

جملات عاشقانه جدید و زیبا

 

دلم از درد دنیا تنگ تنگ است

چرا درها به رویم سنگ سنگ است

در این دنیا ندیدم روز خوبی

چقدر رفتن از این دنیا قشنگ است



ارسال شده درتاريخ: 1392/11/10 | نويسنده: VAH!D | نظرات (0)
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش

پربازدیدترین مطالب:
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود