free-plan
دوشنبه 11 تیر 1403 | کاربران آنلاين : 159

اس ام اس عاشقانه بهمن ۹۲

آخرین مطالب:
بخش: مطالب عاشقانه - اس ام اس (sms) -
اس ام اس عاشقانه بهمن ۹۲

خیلی دور هم که بروی نقطه نمیشوی
سه نقطه میشوی در شعرهایم !‏

 

اس ام اس عاشقانه بهمن ۹۲

کوه نیستی ، اما صدایت که می زنم
شعر و شور و عشق به من باز می گردد . . .

 

اس ام اس عاشقانه بهمن ۹۲

از من نپرس چقدر دوستت دارم ،
اینجا در قلب من حد و مرزی برای حضور تو نیست . . .

 

اس ام اس عاشقانه بهمن ۹۲

پر از شور و سراسر مهربانی ست
کمی سبز و کمی هم آسمانی ست
شده متن تمامی خبرها
دو چشمت سومین جنگ جهانی ست !

 

اس ام اس عاشقانه بهمن ۹۲

برای دوست داشتنت
از من دلیل می خواهند نازنین
چشمانت را قرض می دهی !؟

 

اس ام اس عاشقانه بهمن ۹۲

ای سبزترین خاطره در باغ وجودم
دیشب به حضورت غزلی ناب سرودم
گفتند که چه داری از این هستی دنیا ؟
گفتم که رفیقی هست همه بود و نبودم . . .

 

اس ام اس عاشقانه بهمن ۹۲

خیلی دور هم که بروی نقطه نمیشوی
سه نقطه میشوی در شعرهایم !‏

 

اس ام اس عاشقانه بهمن ۹۲

یاد چشمهایت ، هنوز هم آتشم می زند
چه حقیرست این زمستان ، با تمام سرمایش . . .

 

اس ام اس عاشقانه بهمن ۹۲

” ماه همیشه پشت ابر نمیماند ”
گاهی پشت پلکهای تو
روی شانه من بخواب میرود . . .

 

اس ام اس عاشقانه بهمن ۹۲

شب مانده و پروانه من منتظر است

تا صبح غزل خانه من منتظر است

هر وقت دلت هوای باریدن داشت

برگرد بیا شانه من منتظر است . . .

 

اس ام اس عاشقانه بهمن ۹۲

تاپ‌تاپِ قلبت
موسیقی بی‌کلامی‌ست ، که روان‌شناسان
برایم تجویز کرده‌اند . . .

 

اس ام اس عاشقانه بهمن ۹۲

همیشه رفتن بهترین نیست ، گاهی میان رفتن و ماندن هیچ فرقی نیست
چه قهر باشیم چه آشتی
اصل درست این است که عزیزان ما در خانه ی دل ما جای دارند . . .

 

اس ام اس عاشقانه بهمن ۹۲

اونقدر مرامت فابریکه که تو هیچ نمایندگی قطعاتش پیدا نمیشه !

 

اس ام اس عاشقانه بهمن ۹۲

شب ها بیشتر می خواهم‌َت
نه این که روز
نخواهم
نه
اما حسادت ماه برایم
جالب است . . .

 

اس ام اس عاشقانه بهمن ۹۲

هر موقع اومدیم برای یکی ارزش قائل شیم
قبلا توسط یه نفر دیگه قیمت گذاری شده بود !

 

اس ام اس عاشقانه بهمن ۹۲

ســُــرخ می شوی ، وقتی می شنوی دوستت دارم
زرد می شوم ، وقتی می شنوم ” دوســــتش داری ”
چهار شنبه سوری راه انداخته ایم…
ســـرخی ِ تو از من ، زردیِ من از تــــو
همیشه من می سوزم و همیشه تو می پــــری . . .



ارسال شده درتاريخ: 1392/11/10 | نويسنده: admin | نظرات (0)
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش

پربازدیدترین مطالب:
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود