free-plan
شنبه 09 تیر 1403 | کاربران آنلاين : 53

وعده عجیب و غیر اخلاقی کیم کارداشیان به عکاسان!! + عکس

آخرین مطالب:
بخش: اخبار - تصاویر بازیگران خارجی -
وعده عجیب و غیر اخلاقی کیم کارداشیان به عکاسان!! + عکس

کیم کارداشیان بعد از به دنیا آمدن دخترش تلاش سختی در پیش گرفته است تا به اندام ایده آل و رویایی قبل از بارداری بازگردد. به نظر می رسد او در این راه موفق بوده است....

کیم کارداشیان بعد از به دنیا آمدن دخترش تلاش سختی در پیش گرفته است تا به اندام ایده آل و رویایی قبل از بارداری بازگردد. به نظر می رسد او در این راه موفق بوده است و مصرانه در پی دستیابی به این هدف است.
Photos of Kim Kardashian
این ستاره 32 ساله هالیوودی در برنامه خانوادگی خود که در شبکه های امریکایی روی آنتن می رود با صراحت از تلاش سخت و نفسگیر برای رسیدن به اندام قبل از بارداری صحبت می کند. او به عکاسان و خبرنگاران قول داده است در صورتیکه بتواند به اندام ایده آل مورد نظرش برسد تصویر عریان خود را در اختیار عکاسان و خبرنگاران قرار خواهد داد.
Photos of Kim Kardashian

کیم کارداشیان اولین فرزند خود را در ماه ژوئن سال جاری به دنیا آورد. خانواده وی این روزها حواشی زیادی دارند و همین مسئله آنها را به تیتر اول رسانه ها تبدیل کرده است. بعد از رسوایی " لامار ادوم" همسر بسکتبالیست " کوله کارداشیان" و شایعات جدایی وی از همسرش چندی پیش  " کریس جنر" مادر خانواده نیز اعلام کرد بعد از 22 سال زندگی با قهرمان سابق المپیک " بروس جنر" از وی جدا شده است. به نظر می رسد بعد از جدایی جنجالی کیم کارداشیان از " کریس همفریس" همسر سابقش این خانواده به بحران طلاق دچار شده است. 

 

منبع: Pardad.ir


ارسال شده درتاريخ: 1392/07/26 | نويسنده: admin | نظرات (0)
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش

پربازدیدترین مطالب:
مروری بر مطالب گذشته:
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود