free-plan
شنبه 29 اردیبهشت 1403 | کاربران آنلاين : 5

اس ام اس عاشقانه Love SMS

آخرین مطالب:
بخش: اس ام اس (sms) -
اس ام اس عاشقانه Love SMS

من با تو چقدر ساده رفتم بر باد
تو نام مرا چه زود بردي از ياد

من حبه ي قند کوچکي بودم که
از دست تو در پياله ي چاي افتاد


————–| اس ام اس عاشقانه |————–
مرا ديد و نشناخت
اين بود درد …


————–| اس ام اس عاشقانه |————–
من و تو

براي رسيدن به هم

هيچ چيزي کم نداريم

به غير از

يک معجزه!


————–| اس ام اس عاشقانه |————–
 چه بسيار نگاه ها …

  در جهان سرگردانند که در چشمي جاي گيرند

 و چه بسيار فريادهايي که بر سنگ خاموش بوسه ميزنند .

 

————–| اس ام اس عاشقانه |————–
عشق من تو باش نه براي اينکه در اين دنياي بزرگ تنها نباشم.تو باش تا در دنياي بزرگتنهاييم تنها ترين باشي


————–| اس ام اس عاشقانه |————–
قلبم را در مجراي کهنه اي پنهان مي کنم، در اتاقي که دريچه ايش نيست. از مهتابي به کوچه ي تاريک خم مي شوم و به جاي همه ي نوميدان مي گريم………..!


————–| اس ام اس عاشقانه |————–
صداي پاي تو که مي روي

و صداي پاي مرگ که مي آيد…

ديگر چيزي را نمي شنوم !

(حسين پناهي)


————–| اس ام اس عاشقانه |————– 
دل بستن شبيه يه  قصه ست

 با يکي بود شروع مي شه و
 با يکي نبود پايان مي گيره !


————–| اس ام اس عاشقانه |————– 
تا کجاي قصه بايد ز دلتنگي نوشت ؟ / تا به کي بازيچه بودن توي دست سرنوشت

تا به کي با ضربه هاي درد بايد رام شد / يا فقط با گريه هاي بي قرار آرام شد

بهر ديدار محبت تا به کي در انتظار / خسته از اين زندگي با غصه هاي بي شمار


————–| اس ام اس عاشقانه |————– 
هميشه سخت ترين سيلي را از کسي ميخوري که روزي بهترين نوازشگرت بود . . .


————–| اس ام اس عاشقانه |————– 
تمام چيزي که بايد از زندگي آموخت ، تنها يکي کلمه است

((ميگذرد))


————–| اس ام اس عاشقانه |————– 
سهم هر کسي که باشي خوش به حال روزگارش، آخه پاييز و زمستونش ميشه رنگ بهارش


————–| اس ام اس عاشقانه |————–
بودنت يک جور   نبودنت يک جور   در اين دنياي جور وا جور دوست دارم بد جور.


————–| اس ام اس عاشقانه |————–
من تو را اي عشق از کف داده ام. هم خودم را هم تو را گم کرده ام . آن من عاشق ، من ديوانه ، من نميدانم کجا گم کرده ام. من نشاني هاي خود را مي دهم . يک نفر بايد مرا پيدا کند . يک نفر بايد که با طوفان عشق ، اين برکه خشکيده را دريا کند /.


————–| اس ام اس عاشقانه |————–
دنيا روخيلى کوچيک مى بينم که بخوام بگم

يه دنيا دوست دارم!


————–| اس ام اس عاشقانه |————–
آنچه که هستي هديه ي خداوند به توست  و آنچه که مي شوي هديه تو به خداوند است پس بي نظير باش


————–| اس ام اس عاشقانه |————–
اي مايه اصل شادماني ، غم تو / خوش تر از حيات جاوداني ، غم تو

از حسن تو رازها به گوش دل من / گويد به زبان بي زباني ، غم تو  . . .


————–| اس ام اس عاشقانه |————–
 بي تو گلشن چو زندونه به چشمم / گلستون آذر ستونه به چشمم

بي تو آرام و عمر زندگاني / همه خواب پريشونه به چشمم . . .


————–| اس ام اس عاشقانه |————–
دور بودن از عزيزان مشکل است / امتحان با وفائي ، در جدائي حاصل است

گرچه من دورم ز پيشت اي رفيق/ دوريت دريا و يادت صاحل است . . .


————–| اس ام اس عاشقانه |————– 
اي از خدا رسيده ، اي که تمام عشقي / در چسم خالي من ، روح کلام عشقي . . .


————–| اس ام اس عاشقانه |————–
نميدانم گنجشک ها که شبيه هم هستند ، چه طور همديگر و ميشناسن

و نميدانم چند نفر شبيه من هستند که تو ديگر مرا نميشناسي . . .


————–| اس ام اس عاشقانه |————–
سيل دريا ديده هرگز باز نميگردد به جوي / نيست ممکن هرکه عاشق شد

مگر عاقل شود . . .


————–| اس ام اس عاشقانه |————– 
من اسير واژه محبتم ، خالي از کينه دل و حسادتم

عاشق دست هاي با رفاقتم ، زندگي اينجوري داده عادتم . . .


————–| اس ام اس عاشقانه |————– 
روزم خوش است ، چراکه براي تو ميخوانم

شبم خوش است ، چراکه براي من ميخواني

روزگارم خوش نيست ، چراکه باهم نميخوانيم . . .


————–| اس ام اس عاشقانه |————– 
غمناک ترين ناله دلم ، بهانه ديدن توست ، تو بگو با دل بي قرارم چه کنم ؟


————–| اس ام اس عاشقانه |————–
گريه کن اي ابرک من همچون ستاره بر زمين

روز ميلاد مرا در شب بي صحر ببين . . .


————–| اس ام اس عاشقانه |————–
عشق است در فال همه ، جز من که دارم واهمه . . .


————–| اس ام اس عاشقانه |————–
در ان زمان که وفا قصه برف و تابستان است ، و صداقت گل نايابي است

به چه کسي بايد گفت ، با تو خوشبخت ترين  انسانم . . . ؟


————–| اس ام اس عاشقانه |————– 
کاش ميشد همچو  آواز خوش يک  “دوره گرد”

زندگي را بار ديگر ، دوره کرد . . .


————–| اس ام اس عاشقانه |————– 
بعد تو دگر هستي ما پا نگرفت / بعد از تو کسي در دل ما جا نگرفت

در کلبه تنهائي خود پوسيدم / بعد از تو کسي سراغ ما را نگرفت . . .


————–| اس ام اس عاشقانه |————–
به سکوت سرد مرداب قسم که تو نيلوفر چشمان مني

و دل خسته من ميترسد که تو پژمرده شوي

که تو مرا به فراموشي شب ها سپري

که مبادا به دلم زنگ سياهي بزني

و به شب هاي اميدم تو تباهي بزني


————–| اس ام اس عاشقانه |————–
گر تو را با ما تعلق نيست ، مارا شوق هست

گر تو را بي ما صبوري هست ، ما را تاب نيست . . .


————–| اس ام اس عاشقانه |————–

زندگي در گذر حادثه هاست ، گاه تلخ است و گهي شيرين است

دل ما در پس اين تلخي و شيريني هاست ، صاف و صادق بماند زيباست . . .

————–| اس ام اس عاشقانه |————–


من غروب غم انگيز خورشيد را زماني دوست دارم که بدانم فردايش تو را ميبينم . . .



————–| اس ام اس عاشقانه |————–
دل من ترانه دارد ، غم عاشقانه دارد / به هواي روي ماهت ، همه شب بهانه دارد . . .



————–| اس ام اس عاشقانه |————–  
بازدلم يادشماميکند يادهمان لطف وصفا ميکند

اين دل بي کينه هميشه تورا

برسر سجاده  دعا ميکند

گرچه درون دل ماجاي توست

بازدلم يادشما ميکند



ارسال شده درتاريخ: 1392/03/30 | نويسنده: admin | نظرات (0)
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش

پربازدیدترین مطالب:
مروری بر مطالب گذشته:
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود